Hvem leverer varene til meg?
Rørkjøp bruker Posten/Bring og Schenker som transportør av produkter.
Hvor lang tid tar det før jeg får varene mine?
Det tar vanligvis 3-5 dager før du mottar varen, så sant vår leverandør har varen på lager. Noe lenger leveringstid må påregnes om det er bestillingstid på varene.
Jeg vil bestille varer som er store/tunge, men vil ikke hente på postkontoret. Hva gjør jeg?
Dersom varene er av et så stort volum, eller så tunge, at det er upraktisk å hente de på postkontoret, så anbefaler vi at du bruker en av våre rørleggere til å bestille og levere varene for deg. Da kan du samtidig få de montert, samt at rørleggeren vil ta med seg avfall og emballasje etter utført jobb. Dersom du helst ikke vil bruke rørlegger, så kan du bestille på vanlig måte og hente pakken på ditt lokale postkontor. Det er også mulig å få varen levert hjem til deg mot en ekstra kostnad etter avtale med posten.
Pakken min burde kommet nå, hvem kan finne den for meg?
Vi på Rørkjøp kundeservice er alltid behjelpelig med å spore opp pakken din dersom den blir borte. Ta kontakt med oss på kundeservice@rorkjop.no eller på telefon 66 77 53 54, så hjelper vi deg. Husk å ha ordrenummeret ditt klart når du tar kontakt med oss, så får vi hjulpet deg mye raskere!
Hvor finner jeg salgs og leveringsbetingelser?
Salgs og leveringsbetingelser for rorkjop.no kan du se her.